Blog entries

> Den sovende sommeren

Sun, 24. June, 2007 - 4:22 AM | by | 0 comments
I starten av sommeren har fikk jeg ordnet meg en knall sommerjobb ved sykehuset - Nattevakt på post B. Knall, sier jeg! Folka jeg jobber sammen med er topp, jobben er spennende og variert, og jeg kan sove så lenge jeg vil om morgenen.

... Men det gjør jeg går og legger meg hver eneste morgen rundt 08:00ish, og står ikke opp før 17:00 ish. Så noen sol sommer blir det nok ikke på meg. Og det passer meg egentlig utmerket :) I tillegg får jeg trent hver dag, omtrentus sirkus rundtus 18:00. Sparring og crossfit FTW.

Imens jeg sover hele dagen, spiller Marianne hele kvelden. WOW FTW!

Thu, 10. May, 2007 - 10:50 PM | by | 1 comment
Som alle andre, så har både Thomas og Marianne hevet seg på facebook-bølgen.
Eller som Thomas foretrekker å kalle den: Fjeslefse, ansikt-planka, tryne-farsotten
eller "hekta-på-faenskapet".

Artig hvor hekta man blir?Artig hvor mange klassekamerater, gamle danseløver,
rullende apekatter og kebabspisende minner jeg har fått kontakt med de siste dagene.
Og hjemme har vi ikke mindre enn 7 kattunger, to mamma-katter, en utekatt :)

> Dag 3 - Handling og Hard Rock Cafe

Fri, 24. November, 2006 - 1:41 AM | by | 0 comments
Vi sto litt sent om idag. For min del, saa hastet jeg ikke ned til den "moderate frokosten". Men vi kom oss allikevel ned i tide. Spiste litt "grove" rundstykker med syltetoey paa, og drakk 2 smaa (bitte bitte bitte smaa) glass med melk.

Saa reiste vi rett til Oxford Street for aa handle litt. Foerste stopp: NIKE TOWN. Dette stedet husket vi godt fra ifjor, men ble sittende minst like lenge denne gangen. Og vi sikret dagsinntekten denne dagen ogsaa, med ett solid bidrag: rundt 460 pund!!

Rimelig fornoeyde reiste vi ett par butikker oppover Oxford Street og smaashoppet litt til. Mot slutten reiste jeg tilbake til hotellet, og Marianne forsatte litt videre oppover gaten. Imens vi avtalte at vi skulle moetes paa utsiden av NikeTown kl 15:00.

Etter gjenforeningen var vi fant vi fram til Hamleys Leketoy butikk. Den er SOLID. Bestaaende av 4. etasjer studd med leker. Og en haug med voksne til aa presentere alle lekene ogsaa. Stedet er galskap for voksne gutter og barn. Som nerder paa Horehus!! Jaja, dere har ett visst inntrykk av hva jeg vil frem til. Her fikk vi shoppet ett par julegaver....

Saa gikk vi opp langs andre siden av gaten, opp til APPLE HOUSE. Her var det presentasjoner av alle Apple sine nyeste produkter. Service, raadgivning, reklame, reklame, reklame.... Heftig anyway! T'Stone... Du skulle vaert der! Vi finner lett fram neste gang!

Saa bar det hjem paa hotellet igjen. For aa hvile litt. Man blir rimelig sliten i beina av en slik tur. Iallefall meg. Paa hotellet sovnet jeg litt, imens Marianne fikk en sovnig kommando fra meg om gaa aa kjope engelsk godterier... som vi IKKE hadde smakt paa for. Ett slags godte-teste-marathon.
Hun er ikke daarlig til aa finne frem. Det var mye godt i godteriet!

Herfra reiste vi til Hard Rock Cafe. Det var rimelig fullt, saa vi maatte vente 1t og 30min i utgangspunktet. Men naar vi brukte litt tid paa Rock Shop (butikken deres) saa gikk tiden ganske kjapt unna.

Bra burger. Bra service. Litt hoy musikk, men hva kan vi forvente? Det er jo HARDROCK cafe.... Baade billigere og bedre enn Angus Steak House. Spent paa hvordan Planet Hollywood holder standarden...

Saa var hjemmover. Jeg reiste for aa blogge litt paa hjemmesiden, imens Marianne gikk for aa rydde litt paa hotellrommet. Imorgen reiser vi paa Madam Tussads, og for aa shoppe litt igjen. Regner med jeg reiser paa Aquariumet da. Vi faar se.

> Dag 2 - Kvelden :)

Fri, 24. November, 2006 - 1:32 AM | by | 0 comments
1.Spise litt (paa A: Hard Rock Cafe eller B:Planet Hollywood eller C:Angus Steak House)
Det ble C. C:Angus Steak House. Hard Rock Cafe og Planet Hollywood laa for langt ifra til at vi gadd aa bruke tid og krefter paa finne frem. Angus Steak House hadde forresten flere resturanter i samme stroek. Saa jeg tror det maa gaa rimelig bra for dem.

Vi fikk bord med en gang. Standarden var ganske bra. Men maten var ikke nodvendigvis like imponerende. Pommes Frites'n var ikke helt gjennomfritert. Ellers var liksom ikke maten spesiellt imponerende. Men men ... hva kan jeg forvente ut av en biff? Jaja, konklusjonen ble at de 60pund kunne vi like greit brukt hvor som helst. Og Steak House i Arendal har forresten en bitte litt hoyere standard baade paa mat og service.

2. Gaa paa kino (James Bond - Odeon 20:30/21:00 - 140 min)
Kinoen var artig. Naa snakker jeg om bygningen foerst og fremst. Den hadde en 2 etasjer paa samme skjerm, og leopardstoff paa alle setene. I andre etasje (inner circle) hadde de en solid bar med, med alle rettigheter. Ogsaa finnes det jo mye spennende snop, selvfolgelig.

Selve filmen var bra. Igrunnen det du kan forvente deg fra en James Bond film. Litt lang, men ikke for lang. Masse action, og litt klisje. Bond virket litt mer saarbar i denne forresten.... bare meg, eller fikk flere inntrykk av det?

3. Hjemover paa hotellet igjen...
Etter kinoen maatte vi loepe til undergrunnen. klokken var 00:55 og kortene vaare gikk ut kl 00:00. Men vi greide det greit, og kom oss trygt hjem. Sovnet rimelig kjapt.

> Dag 2 - Bli kjent i London

Wed, 22. November, 2006 - 7:08 PM | by | 0 comments
1. Frokost
Vi orket ikke staa opp noe tidligere enn 0900. Det ble saapaass sent igaar (0200) at vi trengte saapaass soevn. Frokost som vi husker den, ble servert nede i frokostsalen. Der er det en "vanlig frokost" med bitte smaa glass med melk/juice/ol. Og da mener jeg virkelig smaa. Det er VELDIG tydelig at de prover aa spare paa alle steder mulig. Ogsaa har vi den "britiske frokosten". Som faktisk koster 4£ (42Nkr) og er ikke mer enn 1 porsjon med: 1 egg, litt bacon, litt brod - and thats it.. for 42 Nkr?

Jaja, imorgen finner jeg frokost en annen vei :)

2. Kjopte dagskort til Undergrunnen
For aa gjore det billigst mulig kjopte vi dagskort for de kommende 4 dagene. Det kostet oss faktisk 39£ (487.5Nkr). Som kanskje virker mye, men da kan vi kjore undergrunnen overalt i zone1. Og det er igrunnen alt vi trenger.

3. Harrods - Stort, stressende og noe dyrere enn forventet...
Naar vi kom opp fra undergrunnen, gikk vi nesten rett paa Harrods. Det var litt uventet, ettersom vi forventet at vi maatte gaa ett lite stykke foer vi kom fram. Harrods var egentlig noe mindre enn jeg forventet, men "klassen" over butikkene var noe hoyere enn min standerd. Og prisene deretter. Vi var litt innom overalt, men likte oss best i Audio'video-avdelingen. Noen heftige tv'er, og tilsvarende anlegg. Etter det stoppet vi i lengre tid ved noen heftige massasjestoler - og ble sittende der i minst 20 min. Absolutt verd tiden. Stolene derimot kostet bare 2850£ (35625Nkr). Saa om du har noe liggende aa slenge, saa vil jeg anbefale investeringen. Vi var faktisk innen en moebelavdeling ogsaa, og fant fremtidig kinoinventar :)

Sportsavdelingen var vel der vi foelte oss mest hjemme. Det var Nikeproduktene som var mest interessant for min del. Men ettersom vi skal innom "NikeTown", saa kan vi vente litt med aa kjope noe der.

Etter dette gjorde vi ett kort matstop paa "Mo's Dinner". Det var rimelig heftige porsjoner. Marianne bestillte en Vanilljeshake, og solid kakestykke. Men for de som kjenner til Marianne sin fysikk, saa blir hun mektig troett med for stort sukkerinntak. Og dette kakestykket... var sapaass heftig at hun fikk ikke hentet seg inn paa en stund.

Etter maten, kikket vi litt til paa noen katter og hundevalper, litt juledekorasjoner og deretter reiste mot Imax.

Men naar vi kom fram til Imax, saa var det desverre stengt for private forestillinger. Synd, men like greit. Ettersom vi da fikk med oss en oversikt, slik at vi visste litt mer om de kommende dagene - og kunne planlegge litt mer.

Litt labbing hit og dit - foer vi gikk hjemover til hotellet. For aa slappe av litt, dusje litt, og duppe av litt.

4. Opp og ut igjen...
Forste stopp foer undergrunnen var netcafeen 2 kvartaler ned fra hotellet. Det tok litt tid aa blogge alt vi hadde vaert igjennom. Men vi kom igjennom grovdetaljene paa det meste.

Planen er naa:
1. Spise litt (paa A: Hard Rock Cafe eller B:Planet Hollywood eller C:Angus Steak House)
2. Gaa paa kino (James Bond - Odeon 20:30/21:00 - 140 min)
3. Hjemover paa hotellet igjen...

Vi faar se hvordan det gaar....

> London - Dag 1

Wed, 22. November, 2006 - 6:43 PM | by | 0 comments
Nesten alt gikk som det skulle :)

1. Reise til Kristiansand
Naar vi kom til Kristiansand, saa ble det litt venting. Men ikke mer enn det er vanlig med paa slike turer. Og ved sikkerhetskontrollen saa ble selvfolgelig jeg stoppet. Som vanlig :) Denne gangen var det Surefirelykten min de ikke var helt 100% fornoyd med. Den maatte finnes, vises og sjekkes. Men saa var vi paa vei videre igjen...

2. Spise litt før vi sjekker inn
Vi fikk spist litt paa "Bon Apetitt" like for avkjorselen til Kjevik. Bra mat for en en kinaneser og hans kone. Godt mulig vi gjor det paa hjemveien ogsaa.

3. Fly litt
A fly er ikke det mest spennende Marianne kan finne paa. Men det er bare "takeoff" som er ille. Naar den delen er over, saa er det bare aa skli hele veien paa skyene. Naar vi landet saa faar vi enda flere bekreftelser paa at Norge er lite. Storrelsen paa "den lille flyplassen i London" er jo bare hinsides. Vi maa ta en intern tog for aa komme fram til baggasjeomraadet.
Og selv om vi er i London allerede, saa maa vi ta ett 47 minutters tog for aa komme fram til knyttepunktet naermest Hotellet vaart.

4. Finne litt hotell
Hotellet kjent vi fra foer. Og vi kjente veien fra undergrunnen, og helt fram til hotellet uten aa sjekke kartet. Rommet vaart laa i 7.etasje, og det var "greit nok". Vi visste hva vi fikk, saa fargene var ikke ett sjokk. Men standarden i London er ikke gjennom taket, for den prisklassen vi har valgt...

5. Legge fra seg saker og ting på ett engelsk lite hotellrom
Det tok ikke lang tid aa slenge fra seg sakene foer vi var paa vei ut. Som vi fryktet, saa var det allerede blitt litt sent. Og som resepsjonen kunne bekrefte om, var sannsynligvis de fleste kinoene sine siste forestillingser startet. Men vi tok sjansen allikevel og siktet paa Leichester Square - Stroeket der de fleste store kinoene ligger.

6. Spise litt engelsk mat, og gå på engelsk kino.... James Bond?
Paa vei fram, var vi noe slitne. Baade i hodet, og i beina. Vi var innom Starbucks for aa sjekke hva de hadde aa tilby. Opplevelsen der var vel:"Storbyaktig"? Folk var utrolig stresset med aa faa kaffen sin AKKURAT slik den skulle vaere. Og naade deg, om du var lagde den feil.... Joess hvor detaljer kaffe egentlig har. Vi provde en "Signature Hot Chococalte - med Caramell". Tilogmed det ble litt for stress. Selv om vi valgte noe av det enkleste paa menyen. Vi smakte ogsaa paa noe karamellcookie-greier, men det falt egentlig ikke i smak hos noen av oss.

Men etterhvert spiste vi ett pizzastykke ogsaa, og deretter fant vi en "late-night show" paa Empire Cinema. Den eneste kinoen som viste noe. Vi kunne velge imellom "Chainsaw Massacre:The beginning" og "The starter for 10". Vi ble anbefalt den siste av en av de ansatte, og gikk for den.

Selve kinosalen var helftig! Den hadde den spesiell belysning som hele tiden skiftet farger og stemning. Absolutt noe for en tech-geek. Setene var ogsaa fine. Bare litt skranglete. Filmen derimot var rimelig kjedelig. Men jeg var koste meg egentlig ganske godt, i selskap med Marianne og holdt ut hele filmen. Hadde dette vaert en film hjemme, hadde jeg heller vasket badet. Regner med du forstaar hva jeg mener....

Etter filmen, kom vi til en stengt undergrunn. Den stengte faktisk 1 time foer vi var klare. Saa da ble det en taxi. Naar vi spurte taximannen hvor mye det kostet, sa regnet han ikke med mer enn 10-15£. Men ettersom vi ikke hadde AKKURAT VEKSEL, saa kostet turen oss faktisk mer rundt 18£. Jaja...bedre enn aa gaa.

> London - før avreise

Tue, 21. November, 2006 - 2:56 PM | by | 0 comments
Tirsdag ettermiddag:
Vi har ikke pakket enda, og det er 2 timer til vi skal reise :P Men nå har ikke vi planer om å pakke hele livet vårt ned i to bagger heller da. Det meste trenger bare å være i 5 dager, resten kan vi kjøpe når vi kommer dit.

Min største bekymring er kattene. Ettersom de har plutselig fått bein å gå på (de nye kattungene altså), og de er overalt. Håper Billy klarer å finne de, og passe på de...

Planen ikveld er å:
1. Reise til Kristiansand
2. Spise litt før vi sjekker inn
3. Fly litt
4. Finne litt hotell
5. Legge fra seg saker og ting på ett engelsk lite hotellrom
6. Spise litt engelsk mat, og gå på engelsk kino.... James Bond?

> 2.0GHz Intel Core Duo

Sun, 29. October, 2006 - 8:13 PM | by | 0 comments
I kappløpet mellom PC og Mac, så vant MacBook'n. Jeg var lenge usikker på om jeg skulle gjøre ett vågalt hopp, over til Apple. Men hoppet var mindre enn jeg trodde. Når Mr.T ga meg muligheten til å kjøre MacOs parallelt med Windows Vista var ikke hoppet mer enn ett steg framover...

Quality! Here I come....

Edit:
Jeg måtte sende MacBooken tilbake. Ettersom 2 dager etter jeg bestilte/betalte for den første, så lanserte Apple en ny versjon. Men standard 120 gb HD, Intel duo core 2 og 1gb ram. Så da må desverre vente bitte litt til....

> Math & Physic's!

Thu, 24. August, 2006 - 4:41 AM | by | 0 comments
Livet er ikke lett for en rusten student. Og det er akkurat slik jeg føler meg. Ettersom jeg har generell studiekompetanse fra før, så trenger jeg bare matte og fysikk for å oppnå "spesiell studiekompetanse". Men matte er hardt nok, når man ikke har gjort på x antall år.

Men samtidig, så begynner jeg å få sansen for matte. Alt er så firkantet og greit. Det er kun ett svar. Det finnes kanskje flere metoder, men disse blir gjerne kalt regler. Alt har symetri og orden. Så utrolig anderledes enn å jobbe med sosialfaget - hvor ingen har noen form for fasit - ever!

BTW: Genial side http://www.math.com/

> Nju kar!

Wed, 23. August, 2006 - 3:20 PM | by | 1 comment
Vår trofaste blå Deawoo brøt desverre sammen...

Men vi hadde planen klar, egentlig. Sammen med svigerfar, Øyvind, hadde vi kommet fram til at FORD egentlig var en bra treff for oss. Etter en tur ned til "Rainer Nilsen" på Ford forhandleren i Arendal, var vi rimelig sikre på at FORD FOCUS TDi Coupê 2006 modell - var noe for oss.

Så var det ett par kjappe turer i banken, ett par samtaler med megler, ny takst på hus, litt mer bil prat, litt bil test, litt mer bankprat.... vips (!) ... vi har ny bil!

> Tur til Bodø

Mon, 31. July, 2006 - 2:18 PM | by | 0 comments
For de som kjenner meg, så har det ikke blitt så mye fritid allikevel. Om jeg ikke har vært på jobb, så har det vært trening. Om det ikke har vært trening, så har det vært diverse prosjekter.

Det nyeste prosjektet mitt er IKMF campen min i Bodø. Skal dit i 6 dager (1.-6.aug). Litt for å bygge nettverk, men aller mest for å bli kjent med det pedagogiske i IKMF. Jeg har store forventninger til både folkene jeg skal møte og selve campen.

Ettertanker:
Knallbra camp. Mye bra folk, mye bra treningsmetoder, mye bra teorier,
enda bedre praksis. Synd at det er over ett år til neste gang...

> SVERIGETUREN !!

Sun, 11. December, 2005 - 4:35 PM | by | 0 comments
For dere som ikke vet hva jeg babler om, så var det en Sverigetur vi hadde til Sverige.
Med vi, så mener jeg:
Bil1: Dan Thomas, Billy og Kristian,
Bil2: Thomas Hansen,Ulla og Cathrine
Bil3: Kalle og Christina

Turen var preget av endel forsinkelser, endel pølser, overlastet bagasjerom, stengte systembolag, ingen smugling (helt sant) og ol skoolmusikken til Kristian.Allikevel er konklusjonen positivt.

Her har du turen i korte og punktlige trekk

1. Avreise fra shell 0700 (men det ble selvfølgelig ikke før 0740)
2. Speilglatte veier. Og da mener vi speilglatte (!!) Kjørte 35 km/t på E18
3. Bil2 kjørte 80 km/t, hvor bil3 og bil1 kjørte 35 km/t
4. Bil2 kommer mente han hadde kjørt for langt, og snur.
5. Vi møter Bil2, som kjører motsatt vei (alle vinker til hverandre)
6. Bil2 får ikke snudd fordi det er så lang kø, og ingen steder å snu på E18
7. Bil1 og Bil3 kommer fram til Horten, losjer inn på Peppes Pizza.
8. Større debatt om Bil2 skal mobbes eller ikke, og til hvilken grad
9. Maten smakte mindre godt, og betjeningen snakket spansk (for en vill verden)
10. Bil2 kommer fram og er noe stresset!
11. Kun bil1 rekker ferja.
12. Bil 1 står på ferja og ler av bil2 og bil3, som må vente 30 min på neste ferje
13. Bil 1 venter på resten av følget i Moss, og spiser enda mer (masse spising)
14. Ferja kommer inn, og hele følget er samlet.
15. Ferden forsetter i større tempo.
16. Følget forstår etterhvert at systembolaget er stengt når de kommer fram.
17. Flere i følget sumuler.
18. Vi kommer fram til Sverige, og holder på knekke en handlevogn (Mye brus!)
19. Jentene begynner å forsvinne her og der...
20. Guttene vil til Norbysenteret
21. Bil1 finner parkingsplass på Norbysenteret
22. Bil2 har vært der kjempelenge, men jentene finner ikke Thomas
23. Bil1 finner parkeringsplass (langt om lenge)
24. Jentene forsvinner igjen
25. Thomas blir funnet, men forsvinner igjen
26. Jentene dukker opp, og snakker om kjøp av øl.
27. Jentene forsvinner igjen.
28. Dan Thomas prøver seg på kjøtthandel, men blir skremt av gale handlekjerringer!
29. Bil1 tåler ikke mer varer og Billy holder på å klikke (vil hjem!)
30. Bil1 sikter på Norge, Bil2 lengre bak gjør det samme og Bil3 somler...
31. Bil1 stopper ved en nedlagt Shellstasjon (ingen pølser). Billy vil fortsatt hjem!
32. Bil1 finner burger. Billy vil hjem!
33. Dan Thomas sover nesten hele veien, fram til ferja
34. Alle kommer ombord på samme ferje (helt utrolig!)
35. Guttene framprovoserer sjøsyke hos Christina
36. "Noen" ødelegger avisa!
37. Dan Thomas får "urettmessig" skylden for den ødelagte avisen
38. Nesten hjemme...
39. Helt hjemme....!
40. Billy er hjemme... han er fornøyd!

> Juggernaut Fight Gear !?

Fri, 7. October, 2005 - 2:30 PM | by | 2 comments
Jeg bestilte hettegenseren, for 11 dager siden. Og har nesten ventet meg ihjel.
Ble veldig glad når den kom. Litt skuffet når ikke alt ble som det skulle bli.

Skriften bak skulle vært brodert også, men den ble trykket istedenfor. Det kan ha vært brukerfeil (fra min side). Så jeg skal bare bli enda nøyere ved evt neste bestilling.

Jeg var redd at skriften på ryggen skulle havne under hetta, men det gikk greit. Skriften på ryggen ble heller ikke altfor liten, eller altfor stor. Akkurat passe. Så nå gjenstår det å se hvor mange som egentlig forstår poenget. Er vel egentlig ikke mange...

Konklusjonen er bra. Det blir nok til at jeg bestiller enda en, om ikke altfor lenge...

[Bilder?]

> Juggernaut Group Arendal - logo

Sun, 21. August, 2005 - 4:11 AM | by | 6 comments
Etter mye om og men.. masse tapre forsøk. Både grafisk og navnmessig, så har vi kommet fram til ett nogenlunde holdbart alternativ. Det er ett par detaljer igjen, men her har vi t-skjorte versjonen iallefall.

Dette er den uavhengige gruppe vår. Den har ikke noe med Shinwakai JJ, eller senteret å gjøre. Utenom at vi trener samme sted.

> Sommertrening 2005

Thu, 28. July, 2005 - 12:27 AM | by | 0 comments
Imens vi venter på den nye gymen har vi gjemt oss på nedenes. Nærmere bestemt huset mitt. Det har gått mye i slag og spark, ettersom terrassen min ikke er så myk å lande på.

Her har vi ett par bilder av hva, hvem og hvor vi har slått og sparket!

> RISOR BUDOLEIR 2005

Sun, 17. July, 2005 - 1:35 PM | by | 2 comments
Etter "Risør Budoleir" har jeg igjen fått en ny giv over treningen. Selv om det ikke nødvendigvis var noe spesiellt som skjedde der (ift alle andre år), men det fylte opp "treningsgiv-tanken" litt igjen.

Dagene ble litt delt, og jeg brukte alle øktene på Johan Skålberg sin undervisning. Kali Sikaren har blitt en kjent sak etter hvert, men han har noen nytt hvert år. Nye treningsmetoder, nye deltaljer og nye historier. Allikevel ser jeg det mye kjent.

Hvert år forstår jeg litt mer, og føler at jeg mestrer konseptet litt bedre enn forrige gang. Og igjen brukte jeg mye tid på å notere ned detaljer. Slik at jeg kan tråden opp med folket hjemme i Arendal.

Jeg tok endel bilder, men innstillingen fotografiapperatet (lukketiden) gjorde at mange av bildene ble "blurrete". Så derfor tok jeg kun være på noen få.
Her er det som jeg tok være på.

> De nye kattungene våre :)

Thu, 26. May, 2005 - 7:56 PM | by | 0 comments
For de som kjenner til Marceliussenfamilien på Nedenes, så vet de
godt at vi er katteelskere! Og nå har vi fått to ny bidrag til vår
lykkelige familie!

Lillepus ("Shanta") lete lenge etter ett passende sted å føde kattebebisene,
men var ganske bestemt på at det skulle være i skapet, på kontoret til Thomas.
Som alle vet, så går det som regel slik som jentene (kattepusene) befaler.

Vips, så kom 2 søte kattepuser. Temaet denne gangen er: "Brus".
Navnet ble preget av fargen på kattepusbebisene, og falt på COLA og FANTA

Bilder av kaprylene kan du finne her
For ett enkelt slideshow av kattene.

> X-PEC Taco & Fight'em Night!

Sun, 1. May, 2005 - 10:36 PM | by | 0 comments
Det krever alltid masse massing til for at det skal bli noe ut av planene våre. Denne gangen gikk det faktisk relativt smertefritt, og overraskende godt oppmøte. Vi spiste, whinet, spilte, trash-talket og konspirerte onde planer! Alt for en vellykket X-PEC samling...

Bilder fra gildet kan man finne her
Altså, ikke så lenge til neste gang!
(Lol til dere som ikke var der!)
Her finner dere ett slideshow

> MMA [Høst Sesong 2004] sin 1ste trening

Tue, 17. August, 2004 - 12:17 PM | by | 2 comments
Da var vi igang med den trening igjen. Som de fleste utøverene vet, så har vi flyttet hoved treningene over til "Rune's Gym" (gamle Havnå Gym). Jeg fikk tatt noen bilder i farta, og de har dere her.

For de som ikke har fått med seg samarbeidet vi har gjordt med Rune Fone,
så kan de lese mer om dette her.
Hjemmesiden til MMA klubben kommer opp snart, men inntil da så får du den informasjonen du trenger fra meg.
[ Enten på cafen, eller via 91807887 ]

> X-PEC

Mon, 16. August, 2004 - 11:51 PM | by | 0 comments
Spise mat og spille poker har vist seg å være naturlige "alternativer" interessert for nerder generellt. Så derfor kjørte vi igang en "Drid-lun-mesterskap-grilling-&-hold'em" kveld.
Vi har litt bilder fra meg, og noen fra Eirik (Clx).

Bildene fra X-PEC "Grill&Hold'em" her og her.

>>>

Archive

< August
Latest Entries
» Den sovende sommeren (0)
» Facebook (1)
» Dag 3 - Handling og Hard Rock Cafe (0)
» Dag 2 - Kvelden :) (0)
» Dag 2 - Bli kjent i London (0)
» London - Dag 1 (0)
» London - før avreise (0)
» 2.0GHz Intel Core Duo (0)
» Math & Physic's! (0)
» Nju kar! (1)
» Tur til Bodø (0)
» SVERIGETUREN !! (0)
» Juggernaut Fight Gear !? (2)
» Juggernaut Group Arendal - logo (6)
» Sommertrening 2005 (0)
» RISOR BUDOLEIR 2005 (2)
» De nye kattungene våre :) (0)
» X-PEC Taco & Fight'em Night! (0)
Latest Comments
» Facebook (1)
by marcus
» Juggernaut Group Arendal - logo (6)
by Anita
» Thomas blir lurt (6)
by Runar
» Hold'em Up @ PXP (1)
by ivc
» MMA [Høst Sesong 2004] sin 1ste trening (2)